درباره شرکت

شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور، اولین شرکت تخصصی در احداث بیمارستان‌ در کشور است که به منظور مدیریت، هماهنگی و بهینه سازی، افزایش کیفیت، کاهش زمان اجرا و قیمت تمام شده طرح‌های بیمارستانی در سراسر کشور، به عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می نماید. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰ ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ، درﻣﺎﻧﯽ و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮐﺸﻮر در ﺗﺎرﯾﺦ ۱۹/۰۳/۱۳۹۷ ﺑﺎ ﺗﺼﻮﯾﺐ ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮم دوﻟﺖ ﺑﺎ ﻫﺪف اﺣﺪاث و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ و...

برخی از خدمات ما

اجرای طرح‌های بیمارستانی

شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور ، اولین شرکت تخصصی در احداث بیمارستان‌ در کشور است که یکی از مهمترین خدمات آن، اجرای طرح‌های بیمارستانی زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور باتکیه برتوان علمی و تخصصی بومی است.

توضیحات بیشتر

برگزاری مناقصات جهت انتخاب پیمانکار و مشاور

در راستای انجام وظایف تخصصی شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور و به منظور اجرای هر چه بهتر پروژه های بیمارستانی در سطح کشور این شرکت اقدام به برگزاری مناقصات به منظور انتخاب پیمانکاران توانمند و مشاور در سطح کشور می نماید.

توضیحات بیشتر

نظارت بر روند اجرای کار پیمانکاران و مشاوران

با هدف اجرای دقیق و علمی پروژه های واگذار شده به شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور، این شرکت با استفاده از توان تخصصی و تجارب ارزشمند خود به نظارت دقیق بر روند اجرای کار پیمانکاران و مشاوران پایبند است.

توضیحات بیشتر

درباره شرکت

شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور، اولین شرکت تخصصی در احداث بیمارستان‌ در کشور است که به منظور مدیریت، هماهنگی و بهینه سازی، افزایش کیفیت، کاهش زمان اجرا و قیمت تمام شده طرح‌های بیمارستانی در سراسر کشور، به عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می نماید. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰ ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ، درﻣﺎﻧﯽ و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮐﺸﻮر در ﺗﺎرﯾﺦ ۱۹/۰۳/۱۳۹۷ ﺑﺎ ﺗﺼﻮﯾﺐ ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮم دوﻟﺖ ﺑﺎ ﻫﺪف اﺣﺪاث و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ و اﺳﺘﻔﺎده از ﻇﺮﻓﯿﺖﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ﮐﺸﻮر و اﺗﮑﺎ ﺑﻪ ﻧﯿﺮوی ﻣﺘﺨﺼﺺ داﺧﻠﯽ و جهت ﺑﻬﺒﻮد و ﺗﺴﺮﯾﻊ در اﻣﺮ ﺧﺪﻣﺖ رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ آﺣﺎد اﻗﺸﺎر ﺟﺎﻣﻊ ﺷﺮوع ﺑﻪ ﮐﺎر ﻧﻤﻮده اﺳﺖ. اﻣﯿﺪ اﺳﺖ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی و ﮐﻨﺘﺮل دﻗﯿﻖ ﭘﺮوژهﻫﺎی در دﺳﺖ اﺟﺮا از ﻧﻈﺮ زﻣﺎن، ﻫﺰﯾﻨﻪ و...

اخبار شرکت